Darmowa dostawa od 50,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Zwroty i reklamacje towaru

Zwrot zakupionych towarów

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni  od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Postanowienia niniejszego art. stosuje się odpowiednio do odstąpienia od umowy dotyczącej Konta.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Klient informuje Almarina Trade Gąsiorowski Jażdziewski Spółka Komandytowa, ul. Chwaszczyńska 137B, 81-571 Gdynia, adres mailowy: sklep@humbi.pl, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy Klient ponosi koszt odesłania towaru do Almarina Trade. 
  4. Zwrot środków (koszt zakupionego towaru oraz koszt przesyłki do Klienta) nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy którego wzór można pobrać TUTAJ. Skorzystanie z wzoru formularza odstąpienia od umowy nie jest jednak obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  5. W przypadku odsyłania produktu do Almarina Trade Klient zobowiązuje się należycie go zabezpieczyć przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
  6. Zwracane towary prosimy przesyłać kurierem lub Pocztą Polską (nie odbieramy paczek pobraniowych, nadanych do Kiosku-RUCH-u lub Paczkomatu) na adres: 
    Almarina Trade
    ul. Chwaszczyńska 137B
    81-571 Gdynia


 

Reklamacje

Jeżeli produkt zakupiony w naszym sklepie okazał się wadliwy lub uszkodzony prosimy o kontakt mailowy z naszym działem reklamacji pod adresem sklep@humbi.pl Nasi konsultanci dopełnią wszelkich starań by rozwiązać problem najszybciej jak to tylko możliwe.
Uwaga: Jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzenia koniecznie sporządź protokół szkody. Można to zrobić w obecnościu kuriera lub przez formularz online na stronie przewoźnika. W przypadku dostawy do Paczkomatu, jeżeli paczka posiada widoczne uszkodzenia, należy na urządzeniu wybrać opcję "Mam uwagi do paczki".
By proces przebiegał bezproblemowo w zgłoszeniu nalezy zamieścić:
  • Numer zamówienia lub inne dane pozwalające zidentyfikować zakup
  • Imię i nazwisko zgłaszjącego
  • Jakiego produktu dotyczy reklamacja i opis usterki
  • Adres do wysyłki
  • W miarę możliwości należy również załączyć zdjęcia lub film ukazujący problem. Pozwoli to w znacznym stopniu skrócić czas rozpatrzenia reklamacji


 


 


Wymiany towarów

Nie wykonujemy wymian. Jeśli otrzymany produkt nie spełnił oczekiwań należy go zwrócić i złożyć nowe zamówienie. Za pierwotne zamówienie zostaną zwrócone środki.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel