Zwroty i reklamacje towaru
![]() |
Zwrot zakupionych towarów
|
![]() |
ReklamacjeJeżeli produkt zakupiony w naszym sklepie okazał się wadliwy lub uszkodzony prosimy o kontakt mailowy z naszym działem reklamacji pod adresem sklep@humbi.pl Nasi konsultanci dopełnią wszelkich starań by rozwiązać problem najszybciej jak to tylko możliwe.Uwaga: Jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzenia koniecznie sporządź protokół szkody. Można to zrobić w obecnościu kuriera lub przez formularz online na stronie przewoźnika. W przypadku dostawy do Paczkomatu, jeżeli paczka posiada widoczne uszkodzenia, należy na urządzeniu wybrać opcję "Mam uwagi do paczki". By proces przebiegał bezproblemowo w zgłoszeniu nalezy zamieścić:
|
![]() |
Wymiany towarówNie wykonujemy wymian. Jeśli otrzymany produkt nie spełnił oczekiwań należy go zwrócić i złożyć nowe zamówienie. Za pierwotne zamówienie zostaną zwrócone środki. |