Zamów do 15:00
wyślemy dzisiaj!
Darmowa dostawa od 300,00 zł przy przedpłacie

Zwroty i reklamacje towaru

Zwrot zakupionych towarów

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni  od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Postanowienia niniejszego art. stosuje się odpowiednio do odstąpienia od umowy dotyczącej Konta.
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy Klient ponosi koszt odesłania towaru do Almarina Trade. 
  3. Zwrot środków (koszt zakupionego towaru oraz koszt przesyłki do Klienta) nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy którego wzór można pobrać TUTAJ.
  4. W przypadku odsyłania produktu do Almarina Trade Klient zobowiązuje się należycie go zabezpieczyć przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
  5. Zwracane towary prosimy przesyłać kurierem lub Pocztą Polską (nie odbieramy paczek pobraniowych, nadanych do Kiosku-RUCH-u lub Paczkomatu) na adres: 
    Almarina Trade
    ul. Chwaszczyńska 131B
    81-571 Gdynia


 

Reklamacje

Jeżeli produkt zakupiony w naszym sklepie okazał się wadliwy lub uszkodzony prosimy o kontakt mailowy z naszym działem reklamacji pod adresem sklep@humbi.pl Nasi konsultanci dopełnią wszelkich starań by rozwiązać problem najszybciej jak to tylko możliwe.
Uwaga: Jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzenia koniecznie sporządź protokół szkody. Można to zrobić w obecnościu kuriera lub przez formularz online na stronie przewoźnika. W przypadku dostawy do Paczkomatu, jeżeli paczka posiada widoczne uszkodzenia, należy na urządzeniu wybrać opcję "Mam uwagi do paczki".
By proces przebiegał bezproblemowo w zgłoszeniu nalezy zamieścić:
  • Numer zamówienia lub inne dane pozwalające zidentyfikować zakup
  • Imię i nazwisko zgłaszjącego
  • Jakiego produktu dotyczy reklamacja i opis usterki
  • Adres do wysyłki
  • W miarę możliwości należy również załączyć zdjęcia lub film ukazujący problem. Pozwoli to w znacznym stopniu skrócić czas rozpatrzenia reklamacji


 


 


Wymiany towarów

Nie wykonujemy wymian. Jeśli otrzymany produkt nie spełnił oczekiwań należy go zwrócić i złożyć nowe zamówienie. Za pierwotne zamówienie zostaną zwrócone środki.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel