Wymiany i zwroty towaru

Wymiany towarów

 

  1. W przypadku chęci wymiany towaru (np. obuwia na inny rozmiar) prosimy o kontakt e-mailowy w celu sprawdzenia dostępności towaru.
  2. Wymieniany towar nie powinien posiadać jakichkolwiek uszkodzeń lub oznak użytkowania. Musi on posiadać komplet nieoderwanych metek (w przypadku obuwia) oraz powinien być w stanie niezmienionym. Odesłany powinien być w oryginalnym, nie zniszczonym opakowaniu, odpowiednio zabezpieczonym przed uszkodzeniami na czas transportu.
  3. Wymiany prosimy przesyłać kurierem lub Pocztą Polską (nie dobieramy paczek pobraniowych, nadanych do Kiosku-RUCH-u lub Paczkomatu) na adres:

    Almarina Trade
    ul. Chwaszczyńska 131B
    81-571 Gdynia
     
  4. Wszelkie koszty wysyłki towaru na wymianę ponosi Kupujący. Koszt ponownej wysyłki do Klienta zgodny jest z cennikiem dostaw podanym na stronie aukcji. Środki na ponowną wysyłkę można włożyć w kopercie do paczki ze zwrotem lub wpłacić na konto mBank 70 1140 2004 0000 3102 7483 4586.
  5. Do przesyłki z wymianą proszę o dołączenie kartki z: imieniem, nazwiskiem, formą wysyłki zwrotnej oraz informacją czego dotyczy wymiana. Przyśpieszy to realizację wymiany.
  6. Po odebraniu przesyłki od Klienta i potwierdzeniu stanu towaru oraz po otrzymaniu środków (zaksięgowania przelewu) na ponowną wysyłkę, w ciągu max. 2 dni roboczych wysyłamy towar na wymianę.

 

Zwrot zakupionych towarów

 

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w terminie 14 dni  od otrzymania zamówionego produktu, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Postanowienia niniejszego art. stosuje się odpowiednio do odstąpienia od umowy dotyczącej Konta.
  2. W przypadku odstąpienia od Umowy Klient ponosi koszt odesłania towaru do Almarina Trade. 
  3. Zwrot środków (koszt zakupionego towaru oraz koszt przesyłki do Klienta) nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  4. W przypadku odsyłania produktu do Almarina Trade Klient zobowiązuje się należycie go zabezpieczyć przed uszkodzeniem w trakcie transportu.
  5. Zwracane towary prosimy przesyłać kurierem lub Pocztą Polską (nie dobieramy paczek pobraniowych, nadanych do Kiosku-RUCH-u lub Paczkomatu - z wyjątkiem tych nadanych przez darmowe zwroty z InPost Allegro) na adres:

    Almarina Trade
    ul. Chwaszczyńska 131B
    81-571 Gdynia

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel